Skola och musik

2013-08-21 ♥ 19:39:00 | Direktlänk | malin - vardag | 0 Kommentarer

Tre dagar i skolan har nu gått och jag trivs redan trots att jag inte kan allas namn och inte pratat med fler personer än jag kan räkna en omgång på fingrarna. Vi har inte börjat haft lektioner än, vi har bara fått skåp, en hel del papper och så mycket information att hälften försvann nånstans där man inte kan hitta det. Så än så länge är det kul, haha! Imorgon ska vi till Stockholm för att gå på fotografiska och få en fotouppgift i gamla stan. Det kommer bli riktigt roligt!  
 
Mitt nya favorit band; Of Monsters And Men ♥ detta är vad som spelas i mina hörlurar på tåget till skolan.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback